fredag 5. desember 2008

Her er venninne til Silje da de hadde Gresk aften med pastasalat, blåbærpai m/is og deilige amerikanske muffins. Og så gikk de i kjelleren og så på Mamma Mia, de hadde en veldig koselig kveld. Silje blir 12år på søndag 7. desember.

Her laget vi det koselig til med masse levende lys....

Silje klar for den store kvelden, med ruller i håret og mammas kjole....
Amerikanske muffins...nam nam
Her er adventsstaken min som jeg fikk med Sissel og Steinar og guttene, var den ikke fin med engler og greier.
Og så har julestjerna kommet opp - det er så koselig.
Nam nam, sukkerboller er godt.... her slo jeg til dere. Yvonne, Kasper og Sebastian kom på besøk for å spise deilige boller...
Sebastian og Julie gleder seg til å smake...
He he, dette er et veldig uvanlig syn her i huset -det synes Leiv Arne er veldig synd for hadde det vært opp til han og til jentene så hadde jeg stått og baket hver dag - men da har jeg nok rullet mer enn jeg gjør idag....hihi
Så var det søndagsmiddag hos oss, mamma og pappa kom og spiste stekt laks, det var godt det (glemte å ta bilde når vi satt og spiste...)
Her har Silje laget koselig glass som vi kan ha lys i, det blir så fint lys..
Det er iallefall noen i huset som tar det veldig med ro og bra er jo det.
Og så var det engang at det snødde - å det var så koselig, bare synd det varte så kort tid..skulle ønske det var mer snø og at den lå litt lenger, men man kan ikke få både i pose og sekk.

Ingen kommentarer: