torsdag 23. april 2009

Hverdag...snart helg folkens

Først må jeg få takke alle for fine ord om mitt forrige innlegg - det er koselig å få tilbakemeldinger på det som man har skrevet.

Idag har jeg vært på skolen til jentene, det var åpen skole arrangert av FAU. Silje og Sunniva sang Mamma Mia alene på scena og Runa og Hanne spilte fløyter til, de var så flinke, jeg er så stolt.

Ellers vil jeg bare få ønske alle sammen en god helg. Jeg selv skal jobbe nattevakt og Silje og Julie skal overnatte med mormor og moffen. De skal også synge i kirka i helga - de skal øve lørdagen og ha konsert på søndagen. Julie skal også være med på Ergo Cup på søndagen, hun elsker å spille fotball. Det er synd for meg for jeg får ikke sett henne spille denne gangen. Men jeg skal se de synge i kirken på søndag.

Ingen kommentarer: