onsdag 3. juni 2009

20 år har gått - gratulerer så mye med dagen Leiv Arne

20 ÅR
Ja da er dagen her- det er 20 år siden jeg og Leiv Arne ble kjærester. Han forteller jo ennå om da han så meg for første gang - da satt han på skolebussen på vei til Nørve yrkesskole - bygg og anleggslinja, og jeg gikk på veien på vei til Borgund yrkesskole - sømlinja (hihi, vi har flira mye av det også - for sy kan jeg ikke...). Han sier ofte at det var den gangen du gikk i miniskjørt det Karianne, men det har ikke blitt så mye miniskjørt de siste 19årene for å si det sånn, så han ble snytt.. haha.
Leiv Arne var 18 og jeg var 17, han hadde lappen og han kjørte mora sin hvite Ford Sierra, kult å ha type med lappen vet dere. Han kom ofte kjørende til skolen før vi ble kjærester, for han skulle besøke søskenbarnet sitt Åse Mari, for hun gikk i min klasse - men det var for å møte meg har han innrømmet etter noen år - så Åse Mari jeg må skuffe deg der...haha.


Ja sånn var det jeg så ut for noen år siden, høyt hår med permanent... hihi.

Jeg skal en tur til byen og gå på kafe og "feire" dagen vår jeg da Leiv Arne - du skulle ha vært hjemme nå så kunne vi har feira dagen ilag.

DU FÅR HA EN STRÅLENDE DAG LEIV ARNE - JEG ELSKER DEG MASSE......

6 kommentarer:

Stine sa...

Hihi.. kor søt du va me krulla og høyt hår! :) Gratulerer med dagen!

Monika sa...

Grattis med dagen :-)
Godt å ha slike minnner å tenke tilbake til og ikkje minst - ha noen å dele dei med
Ha ein fine dag
Smil fra monika

Lisemor sa...

Grattis med dagen da, dere. Synd dere ikke får feire den ilag. Her i huset feirer vi igrunn 20 år vi også... Husker så godt Dag som kom inn i gymsalen på Stette, satte øynene i meg og hadde bestemt seg for at ho der skulle han danse med.. Jeg som aldri hadde sett en slik sydenbrun pening før ble helt forfjamsa og rygga bakover mens han forsøkte å nærme seg for å be om en dans.. Tilslutt møtte jeg veggen og kom ikke unna. De fleste gutter hadde vel snudd i forsøket, men ikke Dag!! Og her sitter vi idag med to deilige jenter og 3dje barn på vei..
Ha en strålende dag videre og kos deg på cafe. Vi har alvorlig slye-betennelse idag og kommer ikke igang med noe som helst..
Hilsen Lisemor

Lykke Li sa...

Grattis med jubileet Karianne. 20 år er virkelig lang tid, vi begyner omsider å bli voksen ;)

Håper dagen ble fin, og at det snart passer med en kafetur igjen.

Klem

Anonym sa...

Å, tenk det er 20 år siden....
Synest jeg ser deg svinsende på kanten med miniskjørt, han råna forbi med Sierraen, det var tider det :-)
Håper du fikk kosa deg likevel, så får dere feira når han kommer tilbake.
Klem
Birgit

Anonym sa...

Heia, gratulerer så masse med jubileet. Men du, visste no de allerede den gang at det ikkje va e som va spesielt gøy å være la me. Nei, han blei avslørt relativt kjapt og benekta det heller ikkje når han blei spurt om han kom bare for å være i nærheten av de... He, he jammen gøy å tenke tilbake på de no. Dokke får ta igjen feiringa når begge e tilstede!! :) Klem fra Åse-Mari