søndag 19. juli 2009

Søndag....


Ja nå er det søndag og nå har jeg endelig ferie. Selv om jeg har fri lenge innimellom på turnusen min så er det ekstra deilig når du kjenner at det er FRI.

Leiv Arne kommer hjem fra jobb på torsdag og så reiser vi mest sannsynlig til Oslo på neste søndag for å være der til lørdag for da flyr vi videre til Mallorca....steike det er deilig og jeg gleder meg masse....

Nå idag skal vi inn til mamma og pappa og spise middag, men jeg må gå inn til Vika for å hente bilen min, den står inne hos Sissel og Steinar for der var vi igår og jeg tok meg noen glass med vin og noen øl så da lot jeg bilen stå der, også en fin måte å få gå seg en tur på for å hente bilen...
Sjokoladekaka er laget og er akkurat tatt ut av ovnen...nam nam....deilig....



Ingen kommentarer: