mandag 17. mars 2008

God Påske

Hei, jeg vil bare få lov til å ønske alle dere som leser her inne da ei virkelig fin påske. Håper dere klarer å motstå alle fristelser. Jeg for min del skal ikke spise så mye godteri selv om jeg har sinnsykt lyst på - men jeg skal unne meg noe, men har ikke bestemt meg for hva ennå - det blir sikkert sjokolade for det er det beste jeg vet.... nam nam. Men først så skal jeg på veiing igjen imorra så det skal jo bli spennende da. Jeg fikk jo på meg ei bukse igår som jeg ikke har fått på meg på ei stund, dvs jeg kjøpte den og den passet i butikken, men når jeg kom hjem og skulle bruke den noen dager etter så var den så trang at jeg klarte ikke å sitte med den så den har jeg ikke brukt, men igår kom den på og ble brukt.



Imorra har Tobias bursdag, han blir 4 år, tenk hvor fort tiden går. Vi skal jo inn dit imorra også for å drikke kaffe og spise kake....



Ja idag er jeg sløv, har hatt overnatting av jentene til Trine. Hanne overnattet med Silje og Ingerid har overnattet med Julie. De har vært ute en liten stund, men har kommet inn igjen nå og nå maser de om ting de skal gjøre. Julie og Ingerid sitter nede i kjelleren og ser på PittbullTerje på dvd, sånn er det når det snør så mye som det gjør nå. Det er kjekt å være ute når det snør, men kanskje ikke akkurat så mye som det snør nå. Men det er sikkert flott å være på fjellet idag.
Men nå regner det igjen. Jeg skal ut for å kjøpe maling til vinduer og lister, må jo gjøre noe fornuftig når vi har fri.

1 kommentar:

Anonym sa...

Heisann
Nå var det på tide at du skrev noe her. Har vært innom mange ganger i det siste, men nei - intet nytt å lese. Påska blir en utfordring i år, særlig fordi vi skal på besøk til Sunndalsøra og da kan jeg jo ikke bestemme hva og når vi skal spise. Jeg får ta med meg noen ferdigsmurte wasa knekke som jeg kan spise inni mellom. Vi får håpe på fint påskevær slik at vi kan være mye ute. Du får ha en strålendes påske selv om du skal jobbe litt. Vi snakkes. Påskeklem fra Sissel