søndag 20. april 2008

IKEA-tur helt utrolig deilig følelse

Ja nå har jeg og Leiv Arne vært en tur på IKEA på fredag, startet kl 08 og var tilbake kl 23. Vi hadde leid en STOR henger på Shell for man vet jo aldri hva man kan komme hjem med når man har vært på IKEA, der er jo så mange fristelser. Leiv Arne overrasket meg for han klaget ikke en gang når vi var der, det gikk fint å kjøre og å handle. Det var nydelig vær, skulle ha tatt med oss kamera for det var fantastisk over Dovre, men det er greit å være etterpåklok. Men nå skal jeg fortelle dere noe, når jeg var på IKEA og skulle vente på varene som vi måtte hente på vareutleveringen så hørte vi over høytaleren: "Kan Karianne Reiakvam ta kontakt med Informasjonen i 1. etasje?" HERREGUD som jeg kjipte meg..... kan dere tenke dere? Jeg og Leiv Arne så på hverandre, de har vel ikke de stolene allikavel nå da tenkte vi (for det var bare 2 igjen når vi reserverte de), men det var jo litt rart det også for jeg hadde jo ikke sagt navnet mitt til noen..... hva var det de ville??? Jo da vi lusket oss bortover gangen til informasjonen og kikket på damen som stod der - hun sier mens hun åpner skapet ved siden av: "Tror dette er ditt jeg...?" Hjelpe meg hun hadde Visa kortet mitt - hvordan går det ann? "De fant det i kafeterian..." sa hun, steike det altså. Når jeg har kjøpt meg middag, som var laks med poteter og ikke kjøttboller og chips siden jeg går på GR så skulle jeg betale og da måtte jeg chippe kortet og sette det nedi betalingsterminalen og der har jeg glemt av det... kan være glad vi ikke hadde begynt å kjøre hjemover igjen.

NÅ må dere komme og besøke oss en dag og se hvordan vi har fått det her på stua vår, den har blitt så fin og lys, deilig. Men noen av dere kommer jo på Tupperwareparty snart til meg - det er bra, Beathe har spurt meg så mange ganger og nå fant jeg ut at det passet så da tar vi det den 7. mai. Det skal bli kjekt.

Men tenkte jeg skulle si det - jeg får en sånn fantastisk deilig følelse når jeg handler masse og bruker masse penger og det er ikke fra mitt kort engang - hi hi.....
Ellers da folkens ka dokke styra med.....
Klem fra meg og mitt lille hjørne

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei på deg!
Stua ble lys og fin! Likte spesielt godt stolene;-)
-og tror rose-bildet blir flott i gangen!
vi snakkes
-klem

Anonym sa...

kremt..det var me..barbro
...men det ante du nok;-)