torsdag 10. april 2008

Tanker og følelser

Jeg føler meg av og til ensom, men den følelsen er ikke bare negativ, det er deilig å være alene innimellon og føle seg litt ensom, bare ikke det varer for lenge for ensomhet kan være ganske trist. Men når jeg vet jeg har familie og jeg vet jeg har venner som bryr seg om meg så blir ikke denne ensomheten langvarig, det er bare det at den er altoppslukende der og da.
Når man sitter hjemme alene sånn som jeg er nå så er det deilig å nyte stillheten, deilig å kunne ha fri fra jobb og sitte i stua si en torsdagsmorgen og lese nyheter på nettet og drikke kaffe. Idag har jeg avtale kl 11, da skal jeg ut og spise lunsj sammen med noen venninner fra skolen, det skal bli kjekt. Har ikke sett de på lenge, det blir vanskelig å møtes for oss som jobber skiftarbeid, det skal godt gjøres at det skal passe for alle, men idag blir vi 4 stk.
Så skal jeg på nattevaktshelg og jeg starter fredag og går av på tirsdags morgen, det blir bra.
Silje skal til Stryn på håndball cup og Leiv Arne og Julie blir her hjemme, de skal vel finne på noe sprell i helga de også kanskje??? Ute snør det, det er synd for det har vært så utrolig fint vær de siste dagene, men nå er det bare 2-3 grader ute og surt, tåka ligger langt nede i fjella, uff a mei nå vil jeg ha vår....... "kom mai du skjønne milde........................"
Sol ute - sol inne - sol i hjertet - sol i sinnet - sol bare sol
Det var det for denne gang - håper dere liker å les om mine rare tanker og følelser...

Ingen kommentarer: