fredag 21. november 2008

Jeg har fått pakke - og jeg ser frem til Jul

Ja jeg har vel igrunn ikke "fått" pakke da, men men. Jeg bestilte ting på nettet på landstil.com som er en veldig fin side med masse fine ting...som dere ser. Så selv om jeg hadde bestilt dette selv så er det like spennende å åpne for å se hvordan tingene ser ut i virkeligheten...og det var akkurat som forventet.

Se så masse fine ting jeg "fikk"...

Og så kjøpte jeg sånne englemotiv som jeg kunne ha på lysene
og så hadde jeg kjøpt trehjerter og tråd som jeg skulle feste det på
og så måtte jeg jo selvfølgelig ha meg en engel i år igjen...er den ikke søt
og så fikk jeg et koselig kort fra Tommy på Landstil...dette synes jeg var koselig for det er ikke hver dag jeg får kort fra en mann - hehehehe
Se så koselig lys det ble ut av telysholderene....
Ja nå blir det jul her i huset i år også....

2 kommentarer:

Anonym sa...

LIKTE de engle-lysa altså!!!!
-klem Bibbi

Stine sa...

Så mye fint du har "fått".. Jeg liker også den butikken, de har sååå mye lekkert!