torsdag 21. mai 2009

En stund siden

Det er en stund siden jeg har skrevet på bloggen min nå, synes ikke det er så mye å skrive om akkurat nå - det er jo mye som skjer, men ikke alt kan skrives her. Vi har det veldig bra og dagene går for å si det sånn. I helga skal jeg og Silje på Rosecup i Molde fra fredag til søndag og det skal jo bli kjekt. Ellers er det godt å ha fri....nyter dagene når det er så fint vær...

Her er noe av det som vi har styret med....

SOVEROMMET VÅRT.....

Ja nå har vi pusset opp soverommet og idag kunne vi si oss ferdig med dette rommet også. Jeg var og kjøpte et speil og en lampe idag som Leiv Arne monterte opp til meg og så hadde han kjøpt rammer til oss på IKEA da han var der. Jeg har ikke fått inn bilder av barna i de 3 små rammene, men de kommer.
Er veldig fornøyd nå over at dette ble bra, vi er iallefall fornøyd.


HAGEN VÅR

Så har jeg plantet et Magnolia tre i hagen vår - det er så fint og en nydelig farge synes jeg da..


Se så vakkert det er ...
Her er noen stauder som jeg har plantet for mange år siden...
Hortensia er alltid like fint...

Leiv Arne har fått seg hengekøye... det har han ønsket seg lenge. Jeg skulle legge meg oppi en dag, men det klarte jeg ikke, rullet ut, klarer ikke å slappe av sånn som han og jentene.

2 kommentarer:

Line sa...

Så flott soverom dåkker har fått! Og mye fine blomster i hagen :)

Camilla sa...

Veeeldig fint soverom! nå har jeg fått ny blogg. sjekk den ut!

God pinse!!

klem camilla