fredag 21. august 2009

Ryddige hjem....

Tenk å ha brettekanter i skapene....
Tenk å ha ryddige kjøkkenskap....
Tenk å ha bad med masse skap og skuffer....
Tenk å ha skoskap som dekker hele veggen fra gulv til tak med hyller som passer akkurat til skoene våre...

Ja jeg har av og til brettekanter i skapene
Ja jeg har av og til ryddige kjøkkenskap
Ja jeg har tenkt å få meg ett bad med masse skap og skuffer
Men skoskap har jeg... men ikke stort nok til alle de skoene vi har...

KAOSKONTROLL KOM TIL MEG....

2 kommentarer:

Mayas Verden sa...

Brettekanter har jeg ca hver 3 måned.Nå jeg får nok av å se på rotet:)

Har heldigvis et walkin closet og er kjempefornøyd med den ikea løsningen.

Har et stort garderobeskap i gangen med skoløsninger inni.Men INGEN bruker hyllene som dem skal, og mor i huset blir bombandert med sko hver gang jeg lukker det opp.

Dere har et kjempefint hus Karianne, virkelig koselig:)
Tusen takk for rådet inne på bloggen min og takk for koselige ord!

Karianne sa...

Ja nå har jeg brettekanter i skapene mine, det er deilig det...får nyte det så lenge som jeg kan...