torsdag 25. desember 2008

Nå var jula over for denne gang - idag fyller mannen min 38år...

Nå var jula over for denne gang, og det ble ingen hvit jul på oss i år heller, men er det noe vi ikke kan styre så er det været. Jeg er så fornøyd med gava jeg fikk med mannen min for jeg fikk meg Olympus E520 digitalkamera, så nå blir det blogging fremover må dere skjønne... Jeg ble ikke så fornøyd med gavene jeg ga til min mann, men han ble jo fornøyd sier han og det er vel det som er viktigst, tanken? Med Silje så fikk vi 5 ting som hun skulle gjøre for oss, de stod på små lapper og måtte brukes innen 30.januar, hun er så søt. Julie hadde laget et juletre til meg og en nisse til Leiv Arne, de er så flinke. Jeg tror jentene ble veldig fornøyde, Silje fikk seg scraapbook som hun hadde ønsket seg og masse annet og Julie fikk DS-holder som var rosa og Bjørn Borg truser, det er stas det og masse annet. De fikk begge to fullt utstyr til slalom med oss også, så i år ble det litt ekstra.
Vi var nede hos eldste søsteren min Yvonne og feiret jul der, det var så koselig, vi var 15 stk til sammen - men det gikk så fint, det var ei fin og rolig jul med masse god stemning. Hadde det helt perfekt.
Nå legger jeg ut bilder som jeg har tatt med mitt nye kamera...
Juletreet vårt
En engel som er ny av året....
Jonatan
Julie og Silje
Sverre
Yvonne
Julie og Camilla
Mamma og pappa i bakgrunnen....
Mads
Camilla
Leiv Arne..
Julie
Meg...
Silje

Jeg pakker opp gaver og er så spent...

Ingen kommentarer: