fredag 29. oktober 2010

Fredag!!!!!

Ja nå er det endelig fredag og jeg skal på frisøren, deilig.
Nå har jeg fri til tirsdag, det er godt. I helga skal jeg se på begge jentene mine spille håndballkamper, jeg og Leiv Arne skal stå vakt i kveld på åpen hall i Blindheimshallen, få godskrevet noen dugnadstimer der ja.
Og på lørdag skal vi på fest på Brusdalsskolen, det er fest for de som har bodd i brusdalen og som fortsatt bor der, så det gleder jeg meg til, er virkelig klar for en fest nå.

God helg til alle mine bloggvenner.


3 kommentarer:

Anna Marie sa...

Ønsker deg og dine en fantastisk helg, Karianne! Stor klem

Emmas Verden sa...

Emma vår skal også spille håndball imorra..men jeg er på jobb og får ikke sett :( får ta det igjen...

kos deg på fest..godt å komme seg ut litt ;)
ha ei fin helg!!
klem Anne♥

ilaneyoba sa...

Thinkpad X1 Titanium: The Ultimate Guide - Titanium
Read review of thinkpad X1 tungsten titanium Titanium: gold titanium alloy The Ultimate Guide at titanium ion color Titanium's site. Learn about titanium shift knob its features, price, and much apple watch 6 titanium more.