fredag 11. desember 2009

Lenge siden nå

Ja nå er det en stund siden jeg har blogget, men det er sånn når jeg ikke har så god tid. Jeg har jobbet mye og jeg har holdt på med ett gardinprosjekt som jeg heldigvis ble ferdig med igår.

Jeg kommer sterkere tilbake med bilder og oppdateringer.

Vil bare få ønske dere en riktig fin førjulstid og husk å ta vare på hverandre i denne stressende tiden før jul, husk vi skal kose oss også.

Ta en telefon til en tante, onkel, bestemor eller noen som det er lenge siden du har snakket med, det blir satt pris på å høre stemmen din. Ring gjerne til meg en dag også.

Man må gripe dagen for man vet aldri hva morgendagen vil bringe.

Mange førjulsklemmer fra

1 kommentar:

Mayas Verden sa...

Så sant så sant, Karianne :) Gleder emg til å få se gardinene dine.Er sikker på dem er kjempefine:)

ha en super helg med dine nære og kjære :)

Klem