onsdag 6. januar 2010

Første innlegg i 2010

Ja da har vi kommet en hel uke inn i 2010.

Jeg har ikke helt ryddet ut jula, men juletreet har vært ute lenge. Jeg har planer om å rydde skikkelig å få litt mer orden på julepynten min, så da må jeg kjøpe jeg skikkelige kasser med gode lokk og ikke de banankassene jeg har nå for da er det så lett at ting detter ut.

Ja ja jeg vil bare få ønske alle sammen igjen ett godt nytt bloggår.

Som dere ser så har jeg både fått ny bakgrunn og ny header, har fått dilla på å lage fine header. Og som dere kanskje skjønner så gleder jeg meg til våren......men det er jo vakkert når det er så kaldt og klart som det er nå.

Klem fra

8 kommentarer:

Monika sa...

Hopsan - kor fine bakgrunn og header du har laga ;)
bruka du picnik ?
Her står juletreet inne enda - det spirer og gror - og eg har ikkje hjerte til å hive det ut ;)
Ha ein fine dag
klemma

HOME sa...

Hei Karianne!

Fant deg i bloggerverden.. så jeg la deg til:)

Hilsen Christel

Mayas Verden sa...

Nyyydelig header du har fått deg.Har lurt på hvordan man får 3 bilder i headeren...Er det vanskelig? Takker gjerne for tips.

Ha et fantstisk nytt flott blogg år Karianne:)
Og en flott kveld videre.

Klem

May

Jakten på drømmehuset sa...

Hei! Fin blogg med fin header da!
He vår inn på bloggen din før, men tenkte å legee igjen et spor no..:)

God helg!:)

HOME sa...

Hei! Jeg bor inn i fremmerholen. Ved vannet. Tenkte jeg skulle gi beskjed om jeg har forandret adresse til: myhome-1blogspot.com

Skjønte jo ikke før jeg hadde forandret det at dere ikke ser bloggen min lengre...

Hilsen Christel

HOME sa...

Puh.. det er fikset! så da er det ingen vits å forandre;)

Danielsmamma sa...

Flott header!! :) ååh! Jeg gleder meg også til våren! Til snøen er heilt borte, og det begynner og blir reint igjen ute:)
Takk for kommentar på bloggen min..:) Jeg har jo jobbet turnus side jeg var 18 år, og hadde jo bare sein og helgevakter da jeg var i ulønnet permisjon (hjemme med Daniel) så jeg kan med hånden på hjertet si jeg er mettet for i hvertfall et år fremover...hehe! Litt ekstravakter blir det jo, men for det meste skal jeg kose meg hjemme! (eller finne på noe for en gangs skyld..) Jeg begynner i 100% stilling i kulur bhg i Olsvika! Har allerede jobbet noen ekstravakter der, og trives veldig godt:)

Mayas Verden sa...

Heia karianne:)Lenge siden du har blogget ser jeg.Kansje jeg kan gi deg et lite spark bak, for det ligger en award til deg inne på bloggen min med en liten utfordring.. hi hi.

Klem