lørdag 20. mars 2010

Dagen idag

Idag stod vi opp ca kl 11, bare sløvet og spiste frokost og drakk noen kopper kaffe. Ca kl 13 var jeg hos Barbro for hun hadde såkalt party og solgte klær fra Pomp Delux, hjelpe med her var det mye fint. Synd at jeg ikke har mindre barn for dette er jo helt perfekt for små jenter, men fortsatt noe å kjøpe til Julie, så Visakortet mitt gikk litt varmt idag også, men sånn er det.

Nå legger jeg inn noen bilder som jeg tok fra stua mi igår.



Søte Silje ca 6 mnd

Søte Julie ca 8mnd

Sola kom inn i stua mi igår (da først ser man hvor mye støv der virkelig er, og de vinduene da.. ja sier ikke mer)






Nydelig hortensia som jeg fikk fra mine søte venninner Christina og Marianne


Deilig klem fra med ønske om en deilig helg.

2 kommentarer:

Mayas Verden sa...

Herlige bilder karianne:) dere har det kjempekoselig.Ser du har samme taklampe som meg. liker de kjempegodt.Herlige nusselige bilder av jentene:)

kos deg videre..

Ps...Ja de vinduene ser ikke mye bedre her om deter noen trøst..Snart vår rengjøring:)

Emmas Verden sa...

heisann Karianne :)
så deilig det hørtes ut å sove leeenge..jeg har tvillinggutter som synes det er morgen kl.6-7 om det er helg eller hverdag ;)
kjekt at du stikker innom butikken..nå har det kommet inn MYE fint og mer er på vei!!!
ha en fin onsdag :)
klem Anne♥♥♥