lørdag 9. oktober 2010

Hei

Noen ganger så er det ting som skjer og som vi skulle ønske aldri hadde skjedd, men som desverre er skjedd. Kan man si det? Jeg sitter ofte og tenker på andre som har det vondt og får da vondt i hjertet mitt, føler det brister.

Kan man føle ensomhet selv om man har mange venner rundt seg? Er det lov?
Jeg føler meg ofte ensom selv om jeg har mange rundt meg, sier ikke det for at folk skal synes synd i meg, men sånn er det bare.

Var så lenge siden jeg hadde skrevet på bloggen min at nå synes jeg det var på tide, dette blir ett kort innlegg. Håper jeg finner blogglysten igjen, for den har vært borte lenge nå.

Har forresten fått meg en søt liten pusekatt, den heter Tussi


Klem

2 kommentarer:

Mayas Verden sa...

Det er helt klart man kan føle seg ensom, selv om man har mange venner og familie rundt seg♥ Det tror jeg vi alle gjør fra tid til annen.

Skjer det noe vondt med andre, tar jeg også det inn til meg.Og bra er egntlig det, for da betyr det at vi har medmennesklighet ♥ Vi får krysse fingrene for at det går bra:)

Kjekt å se at du blogget igjen.. Mistet lysten jeg og, men det har vel noe med pangel på prosjekt å gjøre..Men nå er vi igang igjen. juhuu:)

Ha en fin uke videre

klem♥

Åpent^hus sa...

hei
så kjekt å finne bloggen din, karianne!
helt tilfeldig. koselig blogg.

tror det er mange som kan føle det som deg av og til.
jo flere som er sammen, jo vanskeligere, synes jeg.
kan ikke unngå store treff, men av og til kan man jo velge det vekk.
viktigere med få og gode venner enn mange, er du ikke enig>?
Hilsen Åpent hus

(bare spør Yvonne, så vet hun hvem jeg er - navnefri blogg)