torsdag 18. september 2008

Nattevakt igjen




Heia, ja nå er jeg på nattevakt igjen, er litt sliten og lei av nattevakter.... men men sånn er det. Det blir litt mye styr når det gjelder Leiv Arne sin jobb og ungene skal inn til mamma og pappa for å overnatte der når jeg skal jobbe i uka som jeg gjør nå, men det går på ett vis. Ja jeg skal vel ikke klage for jeg har jo jobb...
Imorra skal de legge asfalt i oppkjørselen vår, det skal bli godt og det blir sikkert veldig fint, jeg skal jo sove så jeg håper det ikke blir altfor mye bråk...

I helga skal Julie spille fotballturnering på Ravn, hun er så flink å spille fotball og mamma er så stolt og gleder seg til å se henne spille. Sist helg spilte hun da også, men da var jeg på håndballtrenerkurs i Blindheimshallen, dette var kjekt. Jeg har jo blitt håndball trener for J12 på Blindheim og dette synes jeg er kjekt, de trener mandager og fredager.
Men nå må jeg jobbe litt, skal legge inn bilder etterhvert. (ja jeg vet jeg ikke er så flink til det)


Ingen kommentarer: