mandag 9. februar 2009

Morsdag







Det er ikke værst å være mamma når man får en så fin bekreftelse på at jeg får det til med jentene mine. De hadde laget noen veldig fine kort til mammaen sin.... Det kortet med engelen på hadde Silje laget til meg da jeg hadde bursdag.
Bekymring: Jeg er veldig bekymret for familien Chalk i Australia som vi var og besøkte på farmen deres når vi var på tur. Det er så lenge siden jeg har hørt fra de, jeg har sendt mail, men får ikke noe svar. Jeg håper ikke de har blitt rammet av det forferdelige som skjer der borte i forhold til skogbrannen og flommen. Vi får bare krysse fingrer og tær for at de har det bra...Jeg tenker iallefall masse på de, synes det er rart å ikke høre noe fra de også. Men det kan jo også være store problemer med strøm og diverse. Jeg hører vel fra de snart...

3 kommentarer:

Sissel sa...

For noen søte snille jenter du har:-)

Stine sa...

Så søte og snille og gode jenter du har! Ikke så rart egentlig, når moren er like søt og snill og god! :)
Skjønner at du er bekymret for vennene dine.. Håpe du høre fra dem snart!!

Stine sa...

Hei Karianne! Håper dagen i dag har gått greit..
Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min :)
Sommerfuglen kjøpte jeg på Kid for ei ganske go stund siden.. Kanskje de har de enda, for har sett de mange ganger, de har i fler farger.. :)
God helg snuppa!