fredag 27. februar 2009

Da er det vår her....

Ja da er våren på annmarsj, når sola kommer inn kjøkkenvinduet mitt hjemme så er våren her og det gjorde det idag. Det er jo så koselig, men det som skjer er at jeg må vaske vindu. Idag har vi ryddet og ryddet og fått kastet masse og satt masse ting på loftet....vasket vaskerommet mitt også, det er deilig det.. skittentøyskurven er tom og klærne er brettet og lagt i skapet...
Imorra reiser vi en liten tur til Stordalen for å stå på slalom og det skal bli kjekt. Jeg har ikke stått på slalom siden vi var på Bjorli i Januar. Leiv Arne har tatt med seg jentene noen ganger på fjellet, det er de helgene jeg har nattevakt så da kan jeg ikke være med.
Jeg håper dere får en super helg og så gleder vi oss til sommeren.....ikke så lenge til nå...

1 kommentar:

Stine sa...

Åh.. så koselig! :) Lengter etter varmere tider jeg også! Det er så deilig når solen stråler inn gjennom vindua, det gjorde den her også i dag tidlig!
God helg, vær forsiktig i slalombakken, og oppfør deg fint på festen etterpå ;)