fredag 7. november 2008

Gleder meg til Jul......

Å jeg gleder meg sånn til Jul, håper ikke tiden går så alt for fort for jeg har en del ting jeg skulle ha gjort før det blir jul i huset. Tenker på alt jeg har lyst på, men mannen min sier at det er bra ikke jeg er millionær for da hadde det vært fullt i huset vårt siden jeg alltid har lyst på noe. Til uken tenkte jeg at jeg skulle ta meg en tur til byen for å kikke, men må vente til jeg får lønn sånn at jeg kanskje kan kjøpe meg noe for det hadde vært så kjekt.
Nå er jeg på nattevakt igjen, det ble ikke noen stilling til meg på dag i denne omgang, men sånn er det. Så jeg har takket ja til å fortsette i den stillingen som jeg har nå utover, altså 50%natt. Jeg jobber dag ekstra ved siden av og synes det er greit, selv om jeg skulle ønske at jeg kunne få gå over på dag...men men...bedre lykke neste gang.
Ellers så er det ikke så mye som skjer i vår hverdag, det går i sin vante gang. Denne uken har Leiv Arne vært hjemme og jobbet, det har jo vært bra, det er jo alltid koselig å ha han hjemme. Gleder meg veldig til han kommer inn i vanlig turnus og jobber i 2 uker og ha fri i 4 uker, det skal bli godt for alle sammen.
Jeg og jentene har fått oss nye slalomski vi idag - iår skal vi virkelig kjøre på slalom, blir vel noen turer inn i helgene og kanskje noen kveldsturer hvis det er fint vær og det har vi planlagt at det skal bli denne vinteren.
Ellers så gleder jeg meg veldig til søsteren min skal ha baby, det er ca 4 uker igjen og hun skal visst få ei lita prinsesse, det er så spennende.
Neste helg skal vi ut og kose oss, vi er 10 stykker som skal ut, først på revy og så skal vi ut og spise på Big Horn. Og vet dere vi skal overnatte på hotell Bryggen - det skal bli kjekt...

Ingen kommentarer: