torsdag 20. november 2008

Humorgalla 2008


Forrige lørdag så var vi en gjeng og så på Humorgalla på Rica Parken Hotell, det var veldig kjekt. Dvs det var kjekt helt til vi gikk ut etterpå for det er siste gang jeg skal ut på Metz, det er jo et skikkelig asylmottak, fy F... trodde ikke det skulle være så gale, men det var det altså. Men sånn er det vel nesten alltid at det er kjekkest på vorspiel...men vi koset oss og det var en koselig gjeng vi gikk ut sammen med.

Thomas Giertsen laget god humor om hvordan vi sunnmøringer hadde hovedoppslag i Sunnmørsposten om noen som stjal blomsterpotter mens finanskrisen stod på - ha ha ha.

Her er det jeg og Leiv Arne som koser oss..

Her sitter Katrin, Ketil, Lars og Wenche

Her er Sissel og Steinar

Her er jeg, Ståle og Wenche


Og så var vi ute og spiste på Big Horn, det var god mat.
Sissel i sitt ess
Og så var det masse fleiping om billettene til Wenche og Lars for når vi satt på parken og ventet på at showet skulle begynne så spurte Sissel Wenche om hun hadde husket billettene. Jeg tror Wenche skiftet farge i ansiktet ikke bare en gang, men opp til flere ganger. Men det ordnet seg for svigerinna hennes kom med de, heldigvis. Men det ble nok mye fleiping om billettene gjennom hele kvelden/natten... ha ha. Det var morsomt.
Og så har vi Leiv Arne i sitt ess, der han serverer alkohol til damene...
og kan godsnakke med jentene i sofaen...

1 kommentar:

JK sa...

Hei! Takk for hyggelig kommentar i bloggen min! Alltid kjekt når nye stikker innom og legger igjen et spor:)
Begynte å lese den boken på sengen i går kveld, og jeg klarte ikke slutte å lese!! Gleder meg til å lese i den i kveld også:)

Fin blogg du har forresten, og det såg veldig moro den kvelden dere hadde dere på parken!! Bor forøverig i kommunen jeg også:)
Ha en fin kveld!!:D