torsdag 5. mars 2009

Oppfordring fra papsen

Pappa tipset meg idag om at jeg måtte skrive på bloggen min at jeg har vært i kontakt med Familien Chalk i Australia og at de har det bare bra. Jeg fikk mail med Leonie 19. februar der hun kunne fortelle at hun har vært uten internett i 7 uker, men de hadde det bra og de har ikke blitt berørt av de grusomme tingene som har skjedd der nede, brann og oversvømmelser.
Jeg skrev jo tidligere i ett innlegg at jeg var så bekymret så nå har dere fått oppdatering på den fronten også...

Ellers så er jeg på nattevakt min tredje av fire netter. Det er noenlunde rolig her, men tiden har gått fort.
Så går vi og venter på at Silje og Jacob Andre skal bli mamma og pappa, de har nå gått 9 dager over tiden så det kan skje når som helst, det er så spennende.

Leiv Arne har reist på jobb, han er ombord i båten som ligger til havn i Ulsteinvik, det kan være at jeg og jentene tar oss en tur ut dit på søndag hvis det passer seg sånn, det kommer ann på om han har mye å gjøre. Det hadde jo vært kjekt både for meg og jentene det å få se hvor han jobber, hvordan det ser ut på båten...skal nok ta noen bilder som jeg kan vise dere her etterhvert.

Ingen kommentarer: