torsdag 19. mars 2009

Små gleder i hverdagen

Ja så kom dagen jeg fikk nytt blad i posten, det var ikke bare ett blad, men 2. Da fikk jeg et dilemma - "hva skal jeg åpne og lese først?". Altså jeg fikk Vakre hjem og interiør og Kamille - begge bladene er jo noen veldig bra blad så dette var vanskelig (det er jo en grunn til jeg abonnerer på disse bladene).






Ja og så er jo mannen min også kommet hjem så dette var ikke lett å velge altså.....tenkte jeg skulle lese på sengen - men men...sånn går det...

Og så har vi begynt å rive tapet på soverommet for vi skal tapetesere - ideer taes imot med åpne armer....

1 kommentar:

Stine sa...

Vakre hjem skal jeg også kjøpe denne mnd.. To av dem jeg følger med bloggen til har bilder av kjøkkenene sine i bladet! :)
Så moro å pusse opp soverommet da! Vi skal også til med det snart, men må rive vegger og gulv og legge ny drenering, isolasjon osv.. Håper J-O tar seg av det meste av den delen, så kan jeg male og stasje! ;)
God helg snuppa!