søndag 13. mars 2011

Søndag

Her sitter jeg i stua mi helt alene, eller ikke helt da for Tussi er jo her sammen med meg, men hun sover for det meste. Nå idag har jeg vært og sett Silje spille håndballkamp og siden det så har jeg stellet og styrt litt i huset, klær må vaskes og legges sammen for det blir ikke gjort av seg selv.
Nå har det gått ei uke siden jeg fikk høre en veldig trist nyhet, bestevennen til min mamma og pappa døde forrige søndag bare 65 år, han falt om på stuegulvet i leiligheten til sin sønn i Spania. Han og hans kone var på en liten ferie og det var denne dagen de skulle reise hjem, ved obduksjonsrapport så viste det seg at han hadde en stor hjerneblødning. Dette er så trist for vi har jo kjent de i alle år og stakkars hun som blir enke i så ung alder og 3 barn har mistet pappaen sin og 5 barn har mistet sin farfar. Pga at dette skjedde i utlandet så blir det begravelse først på fredag og jeg kjenner at jeg gruer meg veldig til dette, men man må bare gjennom det. Mine tanker går til de nærmeste pårørende.

Ha en fin uke alle mine venner

1 kommentar:

Danielsmamma sa...

Vi fikk først vite det i går, utrolig trist!

Klem!