tirsdag 29. mars 2011

Da er mars 2011 også snart over


Ja tenk hvor fort tiden går, men det er jo bare bra for det går mot lysere tider visst nok. I helga stilte vi klokken til sommertid, men forrige natt så snødde det cirka 40-50cm, vi får håpe på at dett gir seg nå snart altså, vi vil ha Vår.

I helga var vi en tur til Oslo for å feire tanta mi sin 60års dag, dette var en overraskelsesparty og hun ble virkelig overrasket og det er jo bra for alle de som har laget dette til og har klart og holdt det hemmelig for det er ikke bare bare for å si det sånn. Tante er så søt, men hun er nysgjerrig av natur og sånn er det bare med den saken, dett gjorde at dette var en virkelig utfordring for familien som skulle arrangere dette selskapet, men det gikk tilslutt.

Mamma og pappa reiste idag til Tenerife og de skal være der i 3 uker og jeg er så misunnelig, tenk kor godt det er å reise bort i noen uker, uten snø og kulde, håper de koser seg max.

Igår reiste Leiv Arne på jobb igjen, 2 uker på jobb og 4 uker hjemme, det går så fort for jeg skal jobbe omtrent hver dag så jeg får ikke tid til å kjede meg.

Imorra eller overimorgen så får vi spisebordet vårt og stoler som vi har bestilt, det skal bli så kjekt så da er jeg snart klar for å invitere venninnene mine på lunsj eller på vinkveld- gleder meg til det.

Dere får ha en strålende uke alle sammen!

Klem fra

Ingen kommentarer: